fredag 1 februari 2008

K- kraft märken!



Kolla in en av mina inspirationskällor till en affär som jag kommer att bygga upp i Rögle Konsthall. XXXXX och The old sweet shop i London Kan garantera att det kommer att bli osvenskt vinkel på Rögle/ K-kraft och hur jag vill arbeta med konst och rummet, ska försöka ivargefall. Jag har alltid undrat över varför man inte ställer ut i cafeér tex. Att man fyller på med saker grejer och bilder. Ska bli intressant att transformera den känslan jag har eller bilden jag har i mitt huvud till vad jag menar.
Allt tar sin start i dag.
1 februari och elektrikern gör det sista med att dra sladdar.
Så nu ska jag iväg och stuva grejer.
Efter hand ska jag bygga upp en mulltippel- serie av olika konstnärer det ska finna bookart och jag vill arbeta med tecknare, illustratörer och designer.
Kontakta mig om ni har saker att visa och sälja.

Inga kommentarer: